Επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Επισκεπτών Υγείας (Π.Σ.Ε.Υ. – Ν.Π.Δ.Δ.) σχετικά με την πρόσκληση που δημοσιεύτηκε για την υποβολή υποψηφιοτήτων σχολικών νοσηλευτών/τριών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης των Δημόσιων Σχολείων.
Επισημαίνεται ότι κρίνεται νομικά και θεσμικά αναγκαία η εκ νέου δημοσίευση της πρόσκλησης σε ορθή επανάληψη, καθώς έχει αποκλειστεί μέρος των δικαιούχων που κατέχουν ισότιμα τυπικά προσόντα.
Δείτε και κατεβάστε την επιστολή ΕΔΩ