Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος, η οποία εορτάζεται κάθε χρόνο στις 31 Μαΐου, το νοσοκομείο Σωτηρία διοργανώνει Επιστημονική Ημερίδα με τίτλο «Από την Κλινική Πράξη στη Δημόσια Υγεία».
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026, από τις 10:00 π.μ. έως τις 14:00 μ.μ., στο Μουσείο του Γ.Ν.Θ.Α. «ΣΩΤΗΡΙΑ» (Μεσογείων 152, Αθήνα 115 27).
Το πρόγραμμα μπορείτε να το δείτε και να το κατεβάσετε ΕΔΩ
