Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 13/5/2026 στο Πάρκο Ανδρέα Παπανδρέου το Φεστιβάλ Υγείας, που διοργάνωσε το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων σε συνεργασία με το ΚΕΠ Υγείας Κηφισιάς και τον Δήμος Κηφισιάς.
Στη σημαντική αυτή διοργάνωση συμμετείχε ενεργά και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Επισκεπτών Υγείας, ο οποίος παραχώρησε την αιγίδα του στην εκδήλωση, στηρίζοντας έμπρακτα δράσεις πρόληψης και προαγωγής υγείας. Παράλληλα, συμμετείχε με ενημερωτικό περίπτερο αφιερωμένο στην προώθηση και υποστήριξη του μητρικού θηλασμού.
Πολίτες όλων των ηλικιών, καθώς και μαθητές σχολείων που επισκέφθηκαν το φεστιβάλ, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα πολύτιμα οφέλη του μητρικού θηλασμού για τη μητέρα και το παιδί, μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης και διαδραστική ενημέρωση από τους Επισκέπτες Υγείας.
Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού ανέδειξε τη σημασία της πρόληψης, της αγωγής υγείας και της ενίσχυσης υγιών συνηθειών από τα πρώτα στάδια της ζωής, επιβεβαιώνοντας πως η συνεργασία φορέων και επαγγελματιών υγείας μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη δημιουργία μιας πιο ενημερωμένης και υγιούς κοινωνίας.
